Kartalkaya otel faciasında otel muhasebecisinin açıklamaları ortaya çıktı: “Maliyeti yüksek olur” – Son Dakika Haberleri
Bolu'da Kartalkaya Kayak Merkezi'ndeki Grand Kartal Otel'de çıkan yangın felaketiyle ilgili gelişmeler sürüyor.
Otel Faiz Muhasebesi Müdürü Kadir Özdemir'in Savcılıktan yapılan açıklama ortaya çıktı.
İtfaiye görevlisinin gelip tüm oteli denetlediğini söyleyen Özdemir, inceleme sonrasında tespit edilen eksikliklerin giderilmesinin maliyetinin yüksek olacağı gerekçesiyle iptal başvurusunda bulunduğunu söyledi.
Sabah'ta yer alan haberlere göre Özdemir'in açıklamasının bir kısmı şöyle:
“Eksiklerin giderilmesi çok pahalıydı”
“Denetim, muhasebeci Bey'e eşlik etti, itfaiye raporu çıktıktan sonra otelin tamamının denetlendiğini öğrendim. İnceleme raporunun ardından Cemal beni arayarak eksikliklerin (otelin İşletme Müdürü ve otel sahibi Ergül-in-Kayın'la aynı olan) Emir Bey'in sorusunu iptal edememeleri gerektiğini söyledi. onlar ben yapamadım. “Bolu belediye başkanına giderek halkla ilişkiler departmanına gidelim, daha önce yaptığım başvuruyu iptal etmek istiyorum” dediler.
“Sedat Gülener bize dilekçe verin dedi”
“Bu sorunu Ahmet Demir ile paylaştım. Ahmet Demir otelde genel müdür olarak çalışmaktadır. Ancak resmi bir belge sıfatı yoktur. Ama gerçekte genel müdür olarak çalışıyor. Ahmet Demir, konuyu kendisi ile paylaşmak üzere belediye başkan yardımcısı Sedat Gülener ile de görüştü, Sedat Gülener, Ahmet Demir'e iptal dilekçesi vermesini söyledi. Daha sonra bu sorunu Emir Bey'le paylaştım.